Wim De Cock wrote: |
- Ik zou mijn canon350 (voorlopig) behouden. Voldoet dit toestel of moet ik de aankoop van een 30d mee in rekening brengen? |
- Kennen jullie verkooppunten die bereid zouden zijn mijn 100-400mm over te nemen. De lens is 1,5 jaar oud en is in perfecte staat. Vertoont geen gebruikssporen. |
Quote: |
- Ik zou mijn canon350 (voorlopig) behouden. Voldoet dit toestel of moet ik de aankoop van een 30d mee in rekening brengen? |
Arjen Drost wrote: | ||
Ik zie ze regelmatig op marktplaats of op fotoapparatuur.nl langskomen, misschien is dat een idee? Succes met je keuze en met de lens Arjen |
John de Roos wrote: |
Joep, de Canon 500 mm weegt geen 5 kg maar 3.8 kg. Scheelt toch wel wat dacht ik.
Groet John de Roos |
Momenteel beschik ik over een canon350 met een canon 100-400mm lens.
Ik overweeg de aankoop van een Canon 500mm 4.0 lens. Omdat het hier om een vrij forse investering gaat probeer ik de denkoefening grondig te doen. Vandaar dat ik op dit forum graag enkele vragen had gesteld. - Ik zou mijn canon350 (voorlopig) behouden. Voldoet dit toestel of moet ik de aankoop van een 30d mee in rekening brengen? - Kennen jullie verkooppunten die bereid zouden zijn mijn 100-400mm over te nemen. De lens is 1,5 jaar oud en is in perfecte staat. Vertoont geen gebruikssporen. - Bij de aankoop lijkt het me aangewezen de lens te testen. Gezien het korte tijdsbestek dat ik in de verkoopszaak aanwezig zal zijn, lijkt het mij moeilijk dit grondig te kunnen doen. Kunnen jullie tips geven - Keuze verkoopspunt? |