Luc Hoogenstein wrote: | ||
|
peter wijn wrote: |
.... en donkerbruine vermoedens heb wat zich achter het luier ophoudt, |
Leo wrote: |
Hoi Maxxride62
de invoerrechten zijn als ik het goed heb voor het glas service 6 % En voor Camera body iets van 19% . Maar kijk goed uit met je garantie bepalingen . Anders is goedkoop , duurkoop . Leo |
Maxxride62 wrote: |
Och.. Voor Camera's schiet je er dus niks mee op.. Lenzen zijn nog te doen. Weet iemand of er ergens een lijst staat van invoer percentage's? Iets anders. Ik neem aan dat de omzet belasting achteraf te declareren is als onderneming? |
ToXiQ wrote: |
Denk dat dat wel meevalt. je betaald over zowel camera als glaswerk 30% invoer kosten (dit gold voor 2007). op een door mij ingevoerde lens van 556 euro waarde moest 166 euro worden betaald. Dit was verdeeld in belasting 149.97 en 16,75 inklaringskosten. Uiteindelijk hangt het van de te kopen camera of lens prijs af of het rendabel is. Je koopt geen lens of camera omdat ie veelvuldig kapot moet gaan. Maar je zal maar pech hebben. mvgr Walter |
Maxxride62 wrote: |
De 30 % is incl. 19 % omzet belasting en 16,75 inklarings kosten? Invoerrechten is dus ongeveer 8 %? Verwarrend al die percentages. Ga morgen maar eens de Douane lastig vallen. |
HJDT wrote: |
Als ik het vanmiddag goed begrepen heb verstuurt B&H geen pakketten naar adressen buiten de VS. Dit betekent dat je dus een contactadres aldaar moet hebben waar het pakket dan eerst naartoe gestuurd moet worden.
Check even goed op hun site of dit echt het geval is !! Nog even over die 7-8 % is dit niet gewoon het belastingtarief dat je er nog bij op moet tellen ?? Alle prijzen in de VS worden weergegeven zonder tax.... Groeten Michel |
Quote: |
We can ship via US Postal Service, or International UPS, depending on the weight, value, and destination of your merchandise. Please note that we will ship only to your home address, or to a USA residential address. |
Leo wrote: |
Hoi Maxxride62
Tel gewoon 25% op bij al je aankopen in het buitenland . Dan zit je over het algemeen wel goed met prijs indicatie . En dan is het echt niet meer zo voordelig als het lijkt . Of vergis ik mij groetjes Leo |