Hans J. wrote: |
Adjuh:
Is dat zo?? Dat de Kenko minder in kwaliteit is dan die van Nikon?? Kijk eens naar deze test: http://www.traumflieger.de/desktop/telekonverter/konvertertest2_teil4.php Kenko in vergelijk met een Canonconverter. Nikon staat er niet bij.... maar toch.... Het zegt toch iets over de kwaliteit van dit merk. Gr., Hans J. |
Hans J. wrote: |
Er zijn er onder ons die de 'Kenko 1,4x Pro 300' verkozen boven de Nikon versie.
Misschien willen die reageren? Het onderwerp dwaalt wat af maar de vraagsteller denkt nu aan de 300mm AFS met converter. En het zou prettig zijn als hij zelf het idee krijgt, wat de converter betreft, hierin geen miskoop te doen. Vr. gr., Hans J. |
adjuh wrote: |
Als je niet hoeft te croppen valt het nog wel mee, maar als je het plaatje flink op moet blazen valt de Kenko TC echt door de mand. ( ik begon mijn bijdrage aan dit topic met de mededeling dat mijn lenzen altijd te kort zijn )
Het kan natuurlijk zijn dat ik net 2 slechte exemplaren van de Kenko heb gehad, maar mijn vertrouwen in dit merk is iig weg. grt Ad |