Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


VIPS
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Henk van den Born


Gender: Male
Age: 81
Joined: 01 Mar 2005
Posts: 26
Location: Maria Hoop
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 14:49    Post subject:
Birdpix is in hoofdzaak nog steeds een vogelsite, maar misschien is het met al die andere albums uitgegroeid tot een soort 'nature pix', maar die veelzijdigheid kan ik als vogelaar en natuurliefhebber juist heel erg waarderen. De natuur in zijn totaliteit is toch geweldig?

Daan en mede BPers, ik waardeer jullie inzet en wens jullie veel sterkte en wijsheid toe bij de verdere ontwikkeling van Bird Pix.

groet, Henk
_________________
Canon 6D, Canon 7D, en wat Canon glaswerk.
Monopod en Manfrotto driepoot.
Back to top
Reply with quote
 
Ecoshot


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 May 2005
Posts: 81
Location: Vriezenveen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 18:23    Post subject:
Richard
_________________
Canon 40D met:
USM Kitlens /
Tamron 90mm / 180mm
Canon 400 5.6L / Canon 1.4 ext.

en wederom sparende....


Last edited by Ecoshot on Wed 23 Jan 2008, 18:29; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 18:30    Post subject:
het birdpix team zal wel moeten, anders draaien ze zelf voor alle kosten op, kunnen ze het dus beter zo doen, denk je ook niet.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Hans van Agen


Gender: Male

Joined: 02 Aug 2004
Posts: 142

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 18:44    Post subject:
Helemaal gelijk Lesley ... maar laten we niet nóg meer oprakelen en gewoon weer gezellig foto's gaan maken, uploaden, beoordelen en soms ook onzin uitkramen. En voor de mensen die er niet mee kunnen leven ... bye!

En dan heb ik het natuurlijk NIET over alleen twijfelende mensen of reacties als die van Han .. ik wil dat lidmaadschap zelfs nog voor je betalen .. heb tenslotte een mooie Pimpel van je aan de muur! En wil ook nog langer genieten van je platen!
Hans


Last edited by Hans van Agen on Thu 04 Aug 2005, 18:49; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
danny



Age: 50
Joined: 24 Aug 2004
Posts: 40

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 18:46    Post subject:
Ik wilde niet meedoen aan deze discussie maar het laatste commentaar van richard gerritsen trekt me toch over de streep.

Als je niet wilt of het er niet mee eens bent, dan doe je het toch gewoon niet... je kunt nog steeds foto's uploaden en (bijna) alle geplaatste foto's bekijken.... of ja, "straf" Daan door alleen een kijkgebruiker te worden...

Niemand, en zeker Daan niet, dwingt je om te betalen of om van deze site gebruik te maken.

Je kunt Daan en broer JW ook bedanken voor al die maanden dat iedereen hier gratis (maar op steeds hogere kosten voor de broers) gebruik heeft kunnen maken van een fantastische site.

Wat een drukte over een internet-site. Is toch ook weer een compliment voor Daan dat het zoveel losmaakt Smile

En wat mijzelf betreft: ik ga ook niet betalen, maar dat komt omdat ik bijna geen foto's meer upload en dat komt weer omdat ik niet meer zoveel vogels fotografeer. Een volgend Birdpix-boek zal ik wel weer kopen, want het blijft hier toch genieten.

Enne... Daan en JW, bedankt voor al die gratis maanden!

groet,
Danny
Back to top
Reply with quote
 
Rudi Debruyne


Gender: Male
Age: 66
Joined: 05 Jun 2005
Posts: 380
Location: Diksmuide (W.Vl) Belgium
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 18:56    Post subject:
t' Is raar, maar noemen jullie in Nederland dit geen "ouwehoeren" ? Althans, zo komt het bij mij over. Smile Grapje, GRAPJJJJE!

1) Een lidmaatschap betalen is een fundamentele andere weg inslaan dan iets gratis aanbieden. Dat laatste kan niet meer, dus het eerste MOET gebeuren. Dat daarbij een keuze gelaten word voor de soorten services is alleen maar toe te juichen. We zijn allen vrije mensen, je kan dus doen wat je wil, betalen of niet. Als bruin (sic!) het niet kan trekken dan moet je vindingrijk zijn en proberen een oplossing daarvoor te zoeken. Het lijken mij geen onoverkomelijke sommen, zelfs niet voor jongelingen.

2) Het staat niet mooi al die sterretjes, Daan, als je al wil een blijvend onderscheid maken in de braak: "vips", werk dan mischien met kleurtjes? geel, groen en rood ofzo, zoals je nu doet met de moderators, of vet, schuin, of een combinatie ervan.... Je ziet maar...

Maar voor mij hoeft het niet, dat onderscheid ...

Groeten,
Rudi, de MEGAVIP! (hebben wij hier thuis en op het werk gelachen met mijn nieuwe bijnaam !!!!)
_________________
Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Back to top
Reply with quote
 
hans gebuis


Gender: Male
Age: 77
Joined: 20 Oct 2004
Posts: 257
Location: Dordrecht
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 19:04    Post subject:
beste han,
ontzettend vervelend-op z'n zachtst gezegd- dat iemand op deze wijze heeft gemeend persoonlijk naar jou te moeten reageren. ook zou het me spijten als mijn stellingname op dit forum daartoe aanleiding zou hebben gegeven. hopelijk begrijp je dat zulks nimmer mijn bedoeling geweest zal zijn. het enige wat ik heb willen doen is een lans breken voor daan cs. wat mij tegen de borst stuitte was dat sommigen meenden te moeten concluderen dat daan bezig was er " een slaatje uit te slaan". niets lijkt me minder waar! BP blijft in principe een vrije site, met dien verstande dat, wie meer wil dan wat nu mogelijk is, hier iets voor gaat betalen. dat ik wat kort door de bocht reageerde door te veronderstellen dat dit voor iedereen wel op te brengen zou zijn, heb ik al in een eerdere bijdrage trachten recht te zetten. dat je dit ook op een "normale" toon kunt doen, zonder in zurig geklaag en/of verdachtmakingen, bewijs jij met je openhartige bijdrage. het spijt me voor jou en je partner, maar hoop dat jullie beiden toch kunnen blijven genieten van birdpix.
wat mij betreft was dit mijn laatste bijdrage aan deze discussie " wie is de armste van het land en wie heeft de langste telelens " en hoop niet te hoeven terug komen op welke lange tenen, zure woorden of vilein pennetje dan ook.
vriendelijke groet,

hans.
_________________
Nikon D500 ( 2 X ), Nikon D810, Nikon 500 mm PF, diverse Nikon lenzen.
Back to top
Reply with quote
 
Ted


Gender: Male
Age: 45
Joined: 23 Jan 2005
Posts: 70
Location: Arnhem
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 19:58    Post subject:
Richard Gerritsen wrote:
Daan, ik blijf erbij dat je géén sympathieke weg inslaat, weiger nog langer foto's te uploaden, en denk er sterk overna om dus alleen een kijkgebruiker te worden..........
En dan 1x in de week in de plaats van 4x per dag! Scheelt mij ook weer aanzienlijk wat tijd.
Ben het gewoon zat dat geouwehoer! Applause


Dit is denk ik wel het laatste wat ik over dit onderwerp kwijt wil:

Daan: Het overgrote deel van de BP gebruikers staan achter je!!!!
Richard: Als ik ff een persoonlijke toon aan mag slaan; met zo'n gedrag ben ik je liever kwijt dan rijk, anderen hebben het ook slecht (ik heb die periodeke gelukkig net achter de rug). Je komt over alsof je graag een slachtoffer van deze samenleving wilt zijn en dit duidelijk kenbaar maken aan de buitenwereld!

Er zijn meerdere die het slechter hebben, je bent echt niet de enige!

Groet,

Ted
_________________
Canon 30D en Canon 300mm
Back to top
Reply with quote
 
Panthera



Age: 64
Joined: 05 Jun 2004
Posts: 349
Location: Maarssen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 20:14    Post subject:
Quote:
Voor ons is het echter geen probleem om iedereen die betaalt, ongeacht hoeveel, 1 ster te geven, want zoals Peter Vercruijsse schrijft, daar gaat een wervende werking vanuit.
Voor we dit echter doen, zou ik ook van mensen willen horen die het wel zichtbaar zouden willen houden/zien.


Hoi Daan,

Wanneer je een ster of een vaste omschrijving zou gebruiken, kan ik mij daar prima in vinden. Het gaat er namelijk om dat jullie niet langer jullie eigen geld hoeven te steken voor het plezier van anderen. Ik geloof ook dat er een wervende werking vanuit gaat dus dan kan je mij ook uit de verborgen regionen halen.

Groet
Marco
_________________
www.panthera-multimedia.nl


Last edited by Panthera on Thu 04 Aug 2005, 21:17; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 20:17    Post subject:
Ik sluit me wat Han betreft helemaal aan bij Hans Gebuis. Ik vind het echt vervelend voor je dat dit is gebeurt. Ik ben blij met alle suport die we krijgen, maar dit is over het randje, hoe goed bedoeld ws. ook. Iedereen maakt z'n eigen afwegingen, ik wil niemand ergens toe dwingen.

De keus van Richard (en anderen wellicht) beschouw ik als een verlies aan mijn kant. We hebben kennelijk de noodzaak onvoldoende duidelijk gemaakt. 1 ding nog hierover: in vergelijking met tal van engelstalige fotosites is 1 foto per dag en 3 per week zonder totaallimiet ongekend veel. Bij de NVN-site moet je 5 euro per jaar betalen voor max. 15 foto's die max. 50 kb mogen zijn ofzoiets en dan kun je per jaar niet/nauwelijks wisselen.

Intussen, er zijn nog geen reacties geweest van leden die het verschil wel zichtbaar wilden hebben, heb ik alle betalende leden 1 ster gegeven. De namen op de VIP-pagina (moet ook nog anders genoemd worden) wil ik naar aanleiding van een voorstel van Lesley noemen:

Variant 1:Bronskopeend
Variant 2: Zilverplevier
Variant 3: Goudlijster

Gewoon omdat het leuk is om het een naam te geven en ik vind dit zelf lekker subtiel.
Back to top
Reply with quote
 
Wendy



Age: 38
Joined: 20 Sep 2004
Posts: 45

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 20:20    Post subject:
Oh ik vind het trouwens ook zeer intimiderend dat de moderatoren 2 veel grotere stippen achter hun naam hebben staan! Wink Hoe kunnen we daar nou ooit met een sterretje tegenop? Laughing
Back to top
Reply with quote
 
Han Bouwmeester


Gender: Male
Age: 58
Joined: 11 Aug 2003
Posts: 886
Location: Hof van Twente
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 20:26    Post subject:
@Hans ijseend: Ik krijg meer aanbiedingen en hoe goed ook bedoeld wil ik daar liever niet op ingaan. Toch bedankt voor het nobele gebaar.
@Hans Gebuis: Nee hoor; het heeft niets mij jouw stellingname te maken. Sterker nog...het idiote aan dit verhaal is dat de schrijver van de bewuste e-mail tot nu toe nog niet eens aan deze discussie heeft meegedaan; althans niet op het forum.

En wellicht dan nogmaals ten overvloede; ik heb op zich niets tegen de doorgevoerde veranderingen. Ik had immers in dit forum inmiddels al aangeven dat ik toch mee wilde gaan doen. Toen had ik die mail dus nog niet.
Achteraf had ik wellicht wijzer moeten zijn en niets moeten vertellen over die mail maar goed; dat is niet anders. Om meer gedoe te voorkomen heb ik besloten om ook absoluut niet met een naam te komen; het enige dat ik er over wil zeggen dat deze persoon dus niet aan deze discussie heeft meegedaan en naar ik net ontdekte ook niet bijster actief is op Birdpix.

Al met al ga ik lekker door met Birdpix zoals ik dat altijd gedaan heb helemaal nu ik weet dat er vele deelnemers tussen zitten die hun hart op de goede plek hebben zitten.
Tot slot wil ik nog zeggen dat ik tot in mijn tenen hoop dat 'mijn verhaal' hier geen eigen leven gaat leiden; zie mij als een gewone natuurgek die heel graag leuke foto's maakt en ze wil delen met anderen. En oeps...daar zaten af en toe ook wat niet-vogel plaatjes bij :lol:

Groeten,

Han
_________________
Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Back to top
Reply with quote
 
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 20:39    Post subject:
Wendy wrote:
Oh ik vind het trouwens ook zeer intimiderend dat de moderatoren 2 veel grotere stippen achter hun naam hebben staan! Wink Hoe kunnen we daar nou ooit met een sterretje tegenop? Laughing


Laughing Laughing
Back to top
Reply with quote
 
Bokje


Gender: Male
Age: 63
Joined: 22 Aug 2003
Posts: 162
Location: Tienhoven (Utr.)
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 21:53    Post subject:
Over 5 weken ga ik een lange reis maken. Tot dan fotografeer ik nog weinig en waarschijnlijk kan/zal ik vanuit het buitenland ook niet veel foto's uploaden.
Als ik over een jaar of 2-3 terug ben wil ik natuurlijk veel van de onderweg gefotografeerde vogels (en ook de rest: kevers, slangen, zoogdieren etc. etc.) laten zien en wordt ik supervip of hoe het ook maar heten mag.

Vooralsnog tabe en tot over een jaar of twee.

Jack
_________________
Sony


Last edited by Bokje on Thu 04 Aug 2005, 23:05; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 22:13    Post subject:
@ wendy, een ster is toch veel stoerder dan een paar stippeltjes. Very Happy

@ jack, een jaar of 2 dat word wel een hele grote reis, ik wens je veel succes en plezier.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Zeeg


Gender: Male
Age: 72
Joined: 13 Jun 2005
Posts: 2
Location: Strijen
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 05 Aug 2005, 20:28    Post subject: Vips.
Daan, nog van harte gefeliciteerd.

De betaling ga ik over maken.

Het voortbestaan van Birdpix vind ik belangrijker dan al die sterren
voor of achter je naam.

Hartelijke groeten Zeeg.
_________________
Canon EOS 350D, ef 70-300mm f/4.5-5.6
DO IS USM.
Back to top
Reply with quote
 
JMKimstra


Gender: Female
Age: 57
Joined: 31 Oct 2003
Posts: 400
Location: Bilthoven
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 06 Aug 2005, 8:49    Post subject:
Ik hoor juist op de radio de reclame van een zekere Brillenwinkel over reclames met gekleurde labels en stippen en sterren en toen moest ik ineens heel erg aan deze discussie denken... Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
HTC Rhyme en Kowa Telescoop. De pentax is helaas overleden...
Back to top
Reply with quote
 
Hans van Mullekom




Joined: 25 Jun 2005
Posts: 37

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 06 Aug 2005, 8:50    Post subject:
.

Last edited by Hans van Mullekom on Sat 22 Dec 2007, 19:50; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
FRANCOIS roland


Gender: Male
Age: 86
Joined: 09 Jan 2005
Posts: 174
Location: OOSTENDE BELGIE
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 06 Aug 2005, 9:37    Post subject:
Lang leve Birdpix! We genieten er elk uur van!
Nogmaals gefeliciteerd Daan en de crew, voor al de arbeid die jullie er belangloos al aan besteed hebt de voorbije jaren!
Onze megavip-bijdrage is onderweg.
Groetjes,
Roland en Lilian
_________________
Canon EOS D60 - 300D - 40D- 1-D Mark IV
Canon Lenzen: EF70-200mm USM f2.8 IS II, EF 500mm USM f4 IS, EF 800mm f5.6 IS USM en extenders : TC1.4 III en TC2 III
Canon EF100mm f2.8 USM Macro
Back to top
Reply with quote
 
Peter van der Wijst


Gender: Male
Age: 58
Joined: 27 Apr 2005
Posts: 171
Location: Soest
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 06 Aug 2005, 10:30    Post subject:
Marijke Kors wrote:
Het allerliefst wil ik *GIGAVIP* worden, maar helaas is die mogelijkheid er niet.


Marijke, Daan zal waarschijnlijk geen bezwaar tegen hebben als je nog een extra donatie doet. #Rofl
_________________
Canon 20D, Canon 1D Mk.II, Canon 1D Mk.III, Canon 17-40L USM, Canon 17-85 IS USM, Canon 28-105 USM, Canon 100-400L IS USM, Canon 500/4L IS USM, Sigma 150/2.8 EX HSM macro, Gitzo 1325 Mk.2


Last edited by Peter van der Wijst on Sat 06 Aug 2005, 14:30; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 06 Aug 2005, 12:44    Post subject:
baxflier wrote:
Hallo,

Ook maar even een reactie van onze kant.
We hebben er absoluut geen moeite mee dat je nu, wil je meer opties hebben, voor birdpix moet betalen.
We staan altijd verbaasd hoeveel werk er door alle mensen achter birdpix verzet wordt en vind een financiele ondersteuning een goed initiatief.
Misschien hebben we iets gemist, maar we zagen ineens dat er nu ook naturepix gaat komen.
Is er al bekend wanneer dit van start gaat?
We hadden hier graag van te voren meer duidelijkheid over gehad.
Wij plaatsen momenteel namelijk meer vlinderfoto's dan vogelfoto's, dus zullen we op beide sites actief blijven.
Alleen is dan de vraag, wat gaan we voor naturepix betalen?
We hadden dan nl. misschien weer een andere keuze gemaakt voor het soort Vip.

Groetjes Colinda en Agnes


Moest hier nog steeds op reageren: ik weet niet wanneer het er gaat komen, hopelijk nog wel binnen dit "seizoen", maar zeker niet binnen een paar weken.
Zoals ik eerder schreef: ik kwam er pas een paar dagen geleden achter dat dit consequenties heeft en heb er dus nog niet echt over nagedacht. Pin mij nergens op vast, maar ik denk een korting van 50% bij het tweede forum. Het is trouwens de bedoeling dat het een algemeen natuurfotoforum wordt, uitgezonderd vogels. Dus: landschappen, insecten, zoogdieren, paddestoelen etc. etc.

Bokje wrote:
Over 5 weken ga ik een lange reis maken. Tot dan fotografeer ik nog weinig en waarschijnlijk kan/zal ik vanuit het buitenland ook niet veel foto's uploaden.
Als ik over een jaar of 2-3 terug ben wil ik natuurlijk veel van de onderweg gefotografeerde vogels (en ook de rest: kevers, slangen, zoogdieren etc. etc.) laten zien en wordt ik supervip of hoe het ook maar heten mag.
Vooralsnog tabe en tot over een jaar of twee.
Jack


Vaya con Dios Jack!

@ Zeeg, Marijke, Mullekom en Roland: bedankt voor jullie complimenten en steun!

Nog even over het uitschakelen van de banners: je moet dit zelf in je profiel aangeven. Bij 'voorkeuren' kun je als tweede optie aanvinken of je banners wilt zien of niet. Zet je 'em op "nee" dan zie je dus geen banners.
Back to top
Reply with quote
 
ricootten


Gender: Male
Age: 66
Joined: 01 Sep 2003
Posts: 54

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 06 Aug 2005, 16:24    Post subject: VIPS
Ik heb er in het geheel geen moeite mee dat ik contributie moet betalen, integendeel ik vind het niet meer dan normaal. Ik heb alleen maar de lusten. Mijn contributie is inmiddels onderweg, maar ik vind het wel jammer, dat als ik nu een foto wil uploaden, ik de melding krijg dat ik maar maximaal 3 foto's per week mag uploaden. Ik kan nu voor het eerst geen foto uploaden.

Groet,
Rico
Back to top
Reply with quote
 
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 06 Aug 2005, 19:44    Post subject: Re: VIPS
ricootten wrote:
Ik heb er in het geheel geen moeite mee dat ik contributie moet betalen, integendeel ik vind het niet meer dan normaal. Ik heb alleen maar de lusten. Mijn contributie is inmiddels onderweg, maar ik vind het wel jammer, dat als ik nu een foto wil uploaden, ik de melding krijg dat ik maar maximaal 3 foto's per week mag uploaden. Ik kan nu voor het eerst geen foto uploaden.

Groet,
Rico


Tja, da's inderdaad lastig. Als je het via Internetbankieren over hebt gemaakt, stuur dan even een screenshot, dan kan ik je de status toewijzen van betalende gebruiker.
Voor anderen: als je het via Paypal betaalt, ontvang ik meteen bericht en kan ik de status toekennen.
Back to top
Reply with quote
 
Marijn


Gender: Male
Age: 43
Joined: 17 May 2004
Posts: 48
Location: Wageningen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 06 Aug 2005, 20:07    Post subject:
Voor de onwetenden: Paypal is volkomen gratis en erg handig! Zie www.paypal.com.
Back to top
Reply with quote
 
theojojo




Joined: 12 May 2005
Posts: 4
Location: oost-souburg
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sun 07 Aug 2005, 11:36    Post subject:
Hoewel ik waarschijnlijk nooit aan het aantal vrij te uploaden foto's kom, wil ik graag mijn steentje bijdragen, al was het maar als blijk van waardering voor het grote plezier dat ik aan deze site beleef.
Groetjes Theo.
_________________
Olympus E-300 + zuiko digital 70-200 1:2,8-3,5 + olympus digital 1.4xteleconvertor
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 4 of 6


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum