Richard Gerritsen wrote: |
Daan, ik blijf erbij dat je géén sympathieke weg inslaat, weiger nog langer foto's te uploaden, en denk er sterk overna om dus alleen een kijkgebruiker te worden..........
En dan 1x in de week in de plaats van 4x per dag! Scheelt mij ook weer aanzienlijk wat tijd. Ben het gewoon zat dat geouwehoer! ![]() |
Quote: |
Voor ons is het echter geen probleem om iedereen die betaalt, ongeacht hoeveel, 1 ster te geven, want zoals Peter Vercruijsse schrijft, daar gaat een wervende werking vanuit.
Voor we dit echter doen, zou ik ook van mensen willen horen die het wel zichtbaar zouden willen houden/zien. |
Marijke Kors wrote: |
Het allerliefst wil ik *GIGAVIP* worden, maar helaas is die mogelijkheid er niet. |
baxflier wrote: |
Hallo,
Ook maar even een reactie van onze kant. We hebben er absoluut geen moeite mee dat je nu, wil je meer opties hebben, voor birdpix moet betalen. We staan altijd verbaasd hoeveel werk er door alle mensen achter birdpix verzet wordt en vind een financiele ondersteuning een goed initiatief. Misschien hebben we iets gemist, maar we zagen ineens dat er nu ook naturepix gaat komen. Is er al bekend wanneer dit van start gaat? We hadden hier graag van te voren meer duidelijkheid over gehad. Wij plaatsen momenteel namelijk meer vlinderfoto's dan vogelfoto's, dus zullen we op beide sites actief blijven. Alleen is dan de vraag, wat gaan we voor naturepix betalen? We hadden dan nl. misschien weer een andere keuze gemaakt voor het soort Vip. Groetjes Colinda en Agnes |
Bokje wrote: |
Over 5 weken ga ik een lange reis maken. Tot dan fotografeer ik nog weinig en waarschijnlijk kan/zal ik vanuit het buitenland ook niet veel foto's uploaden.
Als ik over een jaar of 2-3 terug ben wil ik natuurlijk veel van de onderweg gefotografeerde vogels (en ook de rest: kevers, slangen, zoogdieren etc. etc.) laten zien en wordt ik supervip of hoe het ook maar heten mag. Vooralsnog tabe en tot over een jaar of twee. Jack |
ricootten wrote: |
Ik heb er in het geheel geen moeite mee dat ik contributie moet betalen, integendeel ik vind het niet meer dan normaal. Ik heb alleen maar de lusten. Mijn contributie is inmiddels onderweg, maar ik vind het wel jammer, dat als ik nu een foto wil uploaden, ik de melding krijg dat ik maar maximaal 3 foto's per week mag uploaden. Ik kan nu voor het eerst geen foto uploaden.
Groet, Rico |