Quote: |
Als het geld niet boeit dan sowieso de 50D laten vallen. 7d en 5d mk2 zijn in alle opzichten beter.
|
Ron van Elst wrote: |
Arjan schreef:
Lees eens deze 7D tov. Rebel Xsi (450D) review van Darwin Wigget, een fervent Canon aanhanger: http://darwinwiggett.wordpress.com/ Na het lezen nog steeds overtuigd dat de 7D qua beeld veel beter is dan de 30/40/50D series ???? Groet, Ron van Elst |
Die Darwin heeft er eerlijk gezegd weinig kaas van gegeten (ik ook niet, maar ik hou dan ook geen blog bij).
|
Ik krijg de indruk dat er veel meer uit de 7D te halen valt dan hij doet.... |
Staander wrote: |
enkele maanden geleden stond ik ook voor de keus een 1D, 7D of een 5D mark II.
de laatste is het geworden en ik heb er geen moment spijt van gehad. ik maak alleen natuur opnames en heb dus geen snelle camerar nodig. |
temmie wrote: |
Ik vind de scherpte die je in jouw foto's behaald helemaal niet slecht, Hendrik-Jan!
De 5D is natuurlijk wel een duidelijke stap vooruit en zal ervoor zorgen dat méér foto's mooi scherp uit de camera komen. De 5D is brilliant scherp maar traag, de 7D is snel maar heeft ruisproblemen en een 1.6 sensor, en de 1D is snel en full-frame maar onbetaalbaar.. Als ze bij Canon nu eens hetvolgende zouden fabriceren: Full-frame of 1.3 sensor 10-12 MP >6 beelden/seconde 1000-1200 euro. Of met andere woorden: snel, ruisvrij, full-frame, betaalbaar. (we blijven dromen!) ![]() |
hendrik-jan wrote: |
bedankt voor jjullie andwoorden en tijd, deze drie kan ik betalen 50D, 7D , 5D mark . de mark III en IV wil ik wel, maar ben bijna 18 dus wat zou je dan kiezen een Auto of een camera ![]() zelf ga ik graag voor de 7D ik heb nu de Sigma 50-500 F4.0-6.3 APO DG HSM en die doet het nog best , Maar als ik dan een keer een nieuwe lens wil ,ga ik voor wat beter canon 500mm of zo iets , gr hendrik-jan |
hendrik-jan wrote: |
ja Bob ik wil wel ied wat beter is dan de 350D wand vind de scherpte daar erg slecht bij dus dan zouw ik meer voor de 5D mark II moeten gaan ,, Arno , ja denk dat ik toch nog maar even wacht , gr hendrik-jan |