Bart Hofman wrote: |
Dan zij ze laat want het stond al op 11 juni in het AD.
Komkommertijd, geen nieuw Jan Smit nieuws en hebben ze het weer onder de aandacht gebracht. http://www.ad.nl/groenehart/3283446/Kleinst_waterhoen_lokt_vogelaars_naar_De_Groene_Jonker.html |
Jocrisse wrote: | ||
Blijkbaar heb je niet op de link geklikt, of het artikel niet goed gelezen. Het gaat erom dat de kw jongen heeft. |
Quote: |
Een jager eens vleugellam schieten en ook als oud vuil in het riet laten verrotten. Die stok waarmee de kwikstaart werd verjaagt even als wapen gebruiken en ermee op de kop van deze onnozel rammen. Even lekker door de tuin van die vertrapper rauzen en zijn/haar zorgvuldig gefatsoeneerd tuintje vertrapt achterlaten. |
Quote: |
Misschien in overleg met de vogelbescherming?
|
Dat lijkt me niet makkelijk want hoe kom je erachter dat ze in het broedseizoen genomen zijn? Exifgegevens zijn te verwijderen of te manipuleren. |
Dat lijkt me niet makkelijk want hoe kom je erachter dat ze in het broedseizoen genomen zijn? ... . |
Wat betreft de wat makkelijker te vinden soorten als de wilde eend en orginele foto's. Doe maar niet, ik zie het al voor me fotografen die de meest gekke dingen bij vijvers doen om die eens er maar zo orgineel mogelijk op te krijgen. |